• zaloguj się
  • zarejestruj się
  • Kreator CV|
  • Usługi|
  • Oferty pracy|
  • Poradniki|
  • Cennik|
  • Kontakt

Polecane artykuły

SOFTSWISS podsumowuje 2025 rok: wspieranie innowacji, rozwój talentów i polskiej społeczności IT

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, zamyka 2025 rok imponującym dorobkiem inicjatyw...

Aby pozostać w grze o inwestycje, Polska musi przyspieszyć tempo zmian. Priorytet? Rozwój kompetencji cyfrowych i transformacja technologiczna

Jak wynika z raportu „Global Talent Tracker”, opracowanego przez Hays we współpracy z Oxford...

Co trzeci pracodawca zauważa spadek zaangażowania pracowników, jednak same podwyżki nie rozwiążą tego problemu

Sytuacja na rynku pracy stwarza wyzwania zarówno dla pracowników, jak i pracodawców. Niepewność...

SOFTSWISS po raz trzeci wspiera kampanię zdrowotną Movember

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i...

Eleni Panagiotopoulou z SOFTSWISS wyróżniona tytułem Best AML Professional 2025

 

 

SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna prowadząca partnerskie centra rozwoju w Warszawie i Poznaniu, z dumą informuje, że Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team, została uhonorowana tytułem Best AML Professional of the Year podczas gali Global Regulatory Awards 2025.

 

Nagroda ta wyróżnia osoby, które wnoszą wyjątkowy wkład w rozwój zgodności regulacyjnej oraz promowanie odpowiedzialnej gry w dynamicznym, stale zmieniającym się otoczeniu prawnym. Laureaci są doceniani za swoją ekspertyzę, przywództwo oraz konsekwentne dążenie do utrzymania najwyższych standardów branżowych.

 

"Odbiór tej nagrody to dla mnie ogromny zaszczyt, ale jeszcze większym wyróżnieniem jest uznanie pracy

w obszarze przeciwdziałania praniu pieniędzy na forum całej branży" - podkreśla Eleni Panagiotopoulou, Head of AML Team w SOFTSWISS. - "To wyróżnienie należy do całego naszego zespołu - każdego analityka, każdego partnera i każdego działu, który traktuje AML jako wspólną odpowiedzialność. Razem budujemy nie tylko bezpieczniejsze systemy, ale także bardziej wiarygodną i odporną branżę".

 

Do najważniejszych osiągnięć zespołu SOFTSWISS pod okiem Eleni Panagiotopoulou należą:

 

  • Rozbudowa zespołu AML i znaczące wzmocnienie procesów monitorowania transakcji oraz prowadzenia postępowań wyjaśniających.
  • 75-procentowy wzrost liczby zgłoszeń podejrzanych działań, zapewniający skuteczne eskalowanie spraw i ścisłą współpracę z regulatorami.
  • Wdrożenie zautomatyzowanych narzędzi do analiz transakcji w czasie rzeczywistym, zwiększających skuteczność wykrywania nadużyć.
  • Aktywny udział w międzynarodowych panelach oraz forach branżowych, promowanie etycznych praktyk i wysokich standardów w zakresie walki z przestępczością finansową.

 

Eleni kierowała również aktualizacją polityk AML SOFTSWISS w wielu kluczowych jurysdykcjach, m.in. w Brazylii, Peru, RPA, na Malcie, w Curaçao, Serbii i Nigerii. Jej działania przyczyniły się do pełnej zgodności operacyjnej firmy i umożliwiły sprawne wejście na kolejne rynki regulowane.

 

Znaczący wpływ Eleni na branżę potwierdzają także jej inicjatywy edukacyjne - ponad 25 godzin szkoleń z zakresu AML i odpowiedzialnej gry, skierowanych zarówno do pracowników SOFTSWISS, jak i szerokiej społeczności iGaming.

 

Jej komentarze dotyczące obecnych trendów w AML oraz odpowiedzialnej grze zostały opublikowane w raporcie 2026 iGaming Trends, w którym omawia m.in. rolę sztucznej inteligencji w wczesnej identyfikacji ryzykownych zachowań oraz ochronie reputacji operatorów na rynkach regulowanych.

 

Tutaj można pobrać pełny raport 2026 iGaming Trends w języku angielskim.

 

O SOFTSWISS

 

SOFTSWISS to międzynarodowa marka technologiczna, która w 2025 roku obchodzi swoje 16-lecie.

W 2013 roku jako pierwsza w branży iGamingowej zintegrowała płatności w kryptowalutach. Główne partnerskie centra rozwoju, z którymi współpracuje SOFTSWISS, mieszczą się w Warszawie i Poznaniu. Łączna liczba pracowników, w tym osób pracujących zdalnie, przekracza 2000.

 

Materiał partnera.

 

powrót

  • O nas|
  • Kreator CV|
  • Profesjonalne CV|
  • Konsultacje|
  • Poradniki|
  • Regulamin|
  • Polityka prywatności|
  • Współpraca|
  • Kontakt

© 2015 - 2025 CV.pl. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Drogi użytkowniku,

Administratorem Danych Osobowych przetwarzanych w związku z korzystaniem przez Ciebie z serwisu www.jobs.pl jest JOBS.PL Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie (02-797) przy Alei Komisji Edukacji Narodowej 36A /93, zarejestrowana w rejestrze przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 95605, NIP: 8671960688, REGON: 830472558, o kapitale zakładowym: 5 481 600,00 zł

 

Na tej stronie używamy plików cookies (tzw. „ciasteczek”), w których mogą być zapisywane Twoje dane osobowe, a następnie przetwarzane do celów analitycznych i marketingowych (w tym także do profilowania). Pozyskane informacje mogą być udostępniane naszym partnerom reklamowym, społecznościowym i analitycznym. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w Polityce prywatności. Zezwalając na wybrane ciasteczka wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w wybranym przez Ciebie zakresie.

 

Pamiętaj, że zgoda na wykorzystanie cookies i przetwarzanie danych może być w dowolnym momencie przez Ciebie wycofana.

Cookies - ikona

Ciasteczka, niezbędne

Niezbędne pliki cookies umożliwiają korzystanie z usług i funkcjonalności dostępnych w ramach Serwisu, np. są wykorzystywane przy obsłudze autoryzacji użytkowników.

Ciasteczka analityczne

Analityczne pliki cookies umożliwiają pozyskanie szeregu informacji m.in. liczby wizyt i źródeł ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy do ustalenia które strony są najczęściej odwiedzane i prowadzą do stworzenia statystyk dotyczących ruchu w Serwisie. Zebranie tych danych służy Administratorowi do poprawy wydajności Serwisu.

Ciasteczka marketingowe

Ciasteczka marketingowe umożliwiają dopasowanie wyświetlanych w Serwisie i poza Serwisem treści, w tym reklam, do zainteresowań Użytkowników. Do prezentowania personalizowanych treści mogą być wykorzystywane dane dotyczące historii przeglądanych stron, aktywności w serwisach (np. historia zakupów, sposób korzystania z usług, rodzaj wyświetlonych treści i reklam) czy dane geolokalizacyjne. Na podstawie informacji z Serwisu i aktywności Użytkownika w innych serwisach budowany jest profil zainteresowań Użytkownika.